Stanice D-dur a Jazz propojují hudbu s DNA. Nová kampaň láká do světa klasiky a jazzu
Stanice ČRo D-dur a Jazz přicházejí s originální vizuální kampaní, která netradičním způsobem propojuje svět hudby s genetickým kódem. Kreativní koncept pod názvem "Hudba je součástí vaší DNA" mohou od poloviny listopadu spatřit například cestující v pražském metru.
Minimalisticky pojaté plakáty pracují s vizuálním motivem DNA šroubovice a vyzývají posluchače, aby si "vybrali svůj kód". Za vizuálním konceptem stojí Silvie Ulrichová a Lukáš Hurník, o výtvarné zpracování se postaral art director František Novotný.
"Hudba provází lidstvo od jeho počátků. Už na nejstarších jeskynních malbách najdeme vyobrazení lidí s hudebními nástroji. Máme ji zkrátka v krvi," vysvětluje šéfredaktor obou stanic Lukáš Hurník. "Naše stanice D-dur a Jazz přinášejí svým posluchačům 24 hodin denně důkazy o tom, k jaké dokonalosti a kráse hudební umění během staletí dospělo."
Obě digitální stanice patří mezi vlajkové lodě Českého rozhlasu. Zatímco D-dur nabízí klasickou hudbu napříč staletími, Jazz se věnuje tomu nejlepšímu z domácí i světové jazzové scény. Posluchači si mohou obě stanice naladit prostřednictvím digitálního rádia DAB+, mobilní aplikace mujRozhlas nebo televizního přijímače.
Kampaň bude k vidění od 16. do 30. listopadu 2024 a má ambici oslovit všechny, kteří si nechtějí nechat ujít zážitky ze světa klasické hudby a jazzu.