Divadelní režisérka Hana Burešová. Kdy zažívá okamžiky profesního štěstí?
Svět je pro mě pořád velká neznámá, prostor k objevování, říká přední divadelní režisérka Hana Burešová. Jak její vnímání rytmu v přírodě i vztahů mezi lidmi ovlivnila Babička Boženy Němcové? Čím si ji podmanilo Divadlo v Dlouhé? A kdy zažívá nejvýraznější okamžiky profesního štěstí?
Související
-
Host: divadelní režisérka Hana Burešová
Které momenty a zkušenosti sehrály významnou roli na její cestě za profesním uznáním? Jaké to je pracovat léta v tvůrčím tandemu s manželem, dramaturgem?
-
Castingová režisérka Oujezdská: Největší štěstí je najít neokoukanou tvář, ze které se stane hvězda
„Castingová režisérka není ta, která režisérovi filmu řekne, že tam bude hrát ten a ten herec. Je to odbornice na herce,“ vysvětluje obsah profese v Blízkých setkáních.
-
Dnes se hodně dbá na efekty. Já dávám na první místo herce, tvrdí režisérka Lída Engelová
Pražské divadlo Viola slaví 60. let. „Mně vstoupilo do života před šedesáti lety, kdy jsem nastoupila do prvního ročníku herectví,“ ohlíží se v Blízkých setkáních.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Starosvětské příběhy lesníků z časů, kdy se na Šumavě ještě žilo podle staletých tradic.
Václav Žmolík, moderátor
3x Karel Klostermann
Komplet obsahuje dva šumavské romány Ze světa lesních samot, V ráji šumavském a povídkový soubor Mrtví se nevracejí z pera klasika české literatury Karla Klostermanna (1848 - 1923), který tomuto kraji zasvětil celé své dílo.